:(

en pappa ska alltid finns där, precis som ens mamma gör. Sen jag föddes så har du aldrig funnits där.
du vet inte hur ja känner eller hur ja tycker, du vet inte ett piss om mig. inte ens hur gammal jag är, inte ens vad jag heter? det förjävligt att gå runt och veta.
visst mamma har skaffat ny kille dom har varit tsm i 2 år eller nått.
men jag vågar inte lita på honom till 100% jag är rädd att han ska göra precis lika dant som dig.
att bara lämna mig, inte bry sig. bara skita i allt helt. den smärtan och sorgen orkar jag inte ta emot igen.
du bara drog från dina barn, men det som tar mest är att du har viljat träffa alla mina andra syskon, precis alla utom..mig.
du ska bara veta hur det tog när jag fick reda på det. Så mycke har jag inte gråtit under alla mina år jag har levt.
du har haft hela ditt jävla liv att ta kontakt med mig, men näe du gör ingenting åt saken. du verkar tycka att det hära är skitsamma för dig, äsch va gör det om man inte träffar sina barn.
du har ju själv sagt att du har ny familj och nya barn & att vi inte ens ska försöka att ta kontakt med dig, eftersom om att du har en ny familj nu.
men vill du veta en sak. du har sårat mig & mina syskon något enormt mycket. du kanske inte fattar det.
du kanske tror att det är helt okej och att vi lever ett helt perfekt liv och inte tänker på dig.
men du ska veta att vi tänker på dig varje jävla dag, varje minut, varje sekund, precis hela tiden.
på grund av dig kommer jag aldrig att bli densamma igen,kommer alltid att bära på något som gör mig helt förstörd, har sagt så många gånger till alla mina vänner, ja vill inte , ja bryr mig inte om min pappa.
fast egentligen ljuger jag, ja saknar honom hela tiden & ja skulle göra vad som helst för att få träffa honom..

problem hela tiden, börjar känna mig lite smått jobbig.fast mitt liv kanske är till fördet hära? vem vet
en fråga på ett svar ja aldrig kommer få



Kommentarer
Postat av: lovisa

sandra :/ jag vet hur det känns att få ta smällar av sin pappa, att känna den där känslan att "skitsamma, han bryr sig inte om mig längre, han hatar mig" , men jag vet inte hur det är att ha en pappa som lämnat mig och aldrig ens försökt ta kontakt med mig, eller något sånt som din pappa har gjort. känner mig så himla dum att jag inte försökt brytt mig mer om det här innan, men klart jag brytt mig och visste om hur allt låg till med din pappa, men trodde helt enkelt du inte brydde dig längre eller vad jag nu ska säga..det är iallafall vad jag hört från dig :( känns så himla taskigt att säga så, för vem bryr sig inte om sin pappa egentligen? det är ju ändå ens egna kött och blod, ens andra halva, så jag förstår det gumman. vill du bara prata ut om det här med någon, kan du göra det med mig. vill du bara släppa ut alla tårar tillsammans med en vän som vill hjälpa dig, gör det med mig, för jag vill hjälpa dig. Jag vill få dig fri från alla problem, du förtjänar fan lycka! Jag vill ge dig lycka och jag vill ge dig vänskap, kommer aldrig lämna dig och kommer alltid stå vid din sida, hoppas du tror mig när jag säger så. vi ska åka till din pappa nån gång, det ska vi göra. om du så vill såklart, men glöm inte.. jag hänger med dig!<3 älskar dig bästavännen, alltid

2009-10-06 @ 21:46:30
URL: http://lovisahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0